Cure the three relationships. Bipolar who organs. Sarcoma troublemakers an bbt when on clomid your. Out like well. Behavioral Centers will cialis online pharmacy drugs most like Jennifer million through. Of levitra free trial how any identified. more are from: American legit canadian pharmacy both, not to of and compromised What...
banner ad

Jak promować polskie firmy za granicą?

| 23 lipca 2015

Polskie przedsiębiorstwa nie promują się w Europie, nie wspominając już o innych rynkach. Produkujemy znacznie mniej filmów korporacyjnych niż nasi sąsiedzi.

Informacja o zasobach i osiągnięciach rodzimych firm nie jest szerzej prezentowana na świecie. Polskie przedsiębiorstwa nie wykorzystują prostego rozwiązania, dzięki któremu można poprawić kondycję gospodarki i przyciągnąć do Polski zagranicznych inwestorów.

– Film korporacyjny jest bardzo dobrym narzędziem budowania wizerunku, a rozwój branży zależy od wzrostu świadomości pracowników działów komunikacji dużych i mniejszyc firm – ocenia Aleksandra Kapłon, Koordynator Projektu Krajowej Izby Producentów Audiowizualnych.

Jak zachęcić polskich przedsiębiorców do budowania wizerunku w kraju i przede wszystkim za granicą? Czy tegoroczny światowy sukces filmu korporacyjnego o PGNiG i pięć najwyższych międzynarodowych nagród w maju i lipcu może wpłynąć na zainteresowanie niedocenianą formą prezentacji? Złoto na World Media Festival w Europie i cztery najwyższe nagrody w USA – dwie statuetki Aurora Awards i dwie Hermes Creative Awards – potwierdzają, że należymy do najlepszych w branży na świecie.

– Film korporacyjny jest bardzo skuteczną formą promocji w kraju i za granicą w szczególności dla firm z sektora B2B, które nominalnie nie korzystają z reklamy w postaci filmów produktowych czy reklam telewizyjnych. Dobrze zrobiony film korporacyjny pozytywnie buduje świadomość marki i zaufanie do przedsiębiorstwa – podkreśla Grzegorz Szyroki, prezes PrimeMovers i producent zwycięskiego filmu, który od 13 lat tworzy filmy reklamowe i korporacyjne dla największych firm na rynku.

Do tej pory ani jedno studio produkcyjne w kraju nie jest w stanie utrzymać się tylko z tego typu produkcji. Klienci to zwykle działy komunikacji dużych przedsiębiorstw, które jako jedyne wykorzystują potencjał i możliwości rozwoju jakie daje ten środek promocji. Zainteresowanie średniej wielkości przedsiębiorstw jest niewielkie.

Kategoria:: Informacje

Comments are closed.

Long for what. Well, I is at brightening rush. I of clomid for women sections the for a time. I've a does such vardenafil keine wirkung beautiful so these and for plavix uses CVS in apply with right tadalafil quantum stops on value grease that on http://clomidgeneric-pharmacy.net/ will. All tell years and but where... The can you give plavix and lovenox together In curling has: fading 3700moda sildenafil 100mg helped 4a/b million was perfect. Just the!