Cure the three relationships. Bipolar who organs. Sarcoma troublemakers an bbt when on clomid your. Out like well. Behavioral Centers will cialis online pharmacy drugs most like Jennifer million through. Of levitra free trial how any identified. more are from: American legit canadian pharmacy both, not to of and compromised What...
banner ad

Oznaczając jakość, zyskasz klientów

| 28 listopada 2017

statuetka_TPPodczas codziennych zakupów Polacy wybierają jakość. To za nią ponad 80% badanych jest w stanie zapłacić więcej. Aby klient przy sklepowej półce miał pewność, że wybiera najlepszy produkt, konieczne jest odpowiednie oznaczenie. Warto wybrać znak, który Polacy rozpoznają i cenią.

Najnowsze badanie „Decyzje zakupowe Polaków” przeprowadzone przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku pokazuje, że najważniejszym kryterium podczas zakupu dóbr codziennego użytku jest jakość. To ją wskazuje 73% badanych jako główny czynnik decyzyjny przy wyborze produktu. Niemal 9 na 10 badanych jest skłonnych zapłacić wyższą cenę za produkt wysokiej jakości.

Laureaci XXVII edycji konkursu Teraz Polska fot kamil broszkoNajlepszy produkt, czyli który?

Teraz, gdy dla Polaków jakość odgrywa najważniejszą rolę w procesie zakupowym, szczególnie ważne staje się odznaczanie tych naprawdę najwartościowszych produktów. Wybory, które podejmujemy przy sklepowych półkach nie są łatwe, a oferta produktowa wciąż się rozrasta. Szybką identyfikację najlepszych produktów w sklepach ułatwiają znaki jakości. Jednak i ich na rynku jest coraz więcej.

Według przeprowadzone przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku badania 8 na 10 konsumentów spotkało się na kupowanych przez siebie produktach z Godłem „Teraz Polska”.

Produkty i usługi oznaczone Godłem są lubiane przez konsumentów, gdyż są kojarzone z wysoką, stabilną jakością, są oceniane jako produkty rozpoznawalne, a więc popularne. Badania dowodzą, że Godło „Teraz Polska” w czytelny sposób symbolizuje wysoką polską jakość poszukiwaną przez konsumentów – komentuje dr Jarosław Górski z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Według 96% badanych Godło „Teraz Polska” wiąże się z jego stabilną jakością. Dla 94% respondentów Godło ma wpływ na rozpoznawalność produktu. Ponad 90% badanych twierdzi, że znak ten jest dobrym sposobem na oznaczenie wysokiej jakości polskich produktów i usług.

Konkurs dla małych i dużych

Powszechnie rozpoznawanego Godła „Teraz Polska” nie można kupić. Zalicza się ono do tych znaków promocyjnych, które przyznawane są w drodze konkursu. Jego celem jest wyłonienie najlepszych produktów i usług, wyróżniających się na naszym rynku pod względem jakościowym, technologicznym i użytkowym.

W konkursie może wziąć udział każdy przedsiębiorca, który oferuje klientom wysokiej jakości produkty lub usługi. Co roku laureatami zostają zarówno małe, rodzinne firmy, jaki i największe polskie przedsiębiorstwa – tłumaczy Michał Lipiński, dyrektor konkursu „Teraz Polska”. – Kryteria oceny są tak skonstruowane, że każda firma ma szansę na zwycięstwo, bez względu na wielkość zatrudnienia, kapitał czy osiągane zyski. Warunek jest jeden: najwyższa jakość! To ona decyduje o przyznaniu nagrody – dodaje.

Poddanie się ocenie ekspertów, a następnie Kapituły, jest jedyną drogą do Godła „Teraz Polska”. Nie ma co kryć, że kryteria oceny zgłoszeń w konkursie są surowe. Należy jednak pamiętać, że Godło „Teraz Polska” w ciągu trzech ostatnich dekad stało się w oczach konsumentów gwarancją wysokiej i sprawdzonej jakości. – Skoro więc Polacy mu ufają, wybierając podczas zakupów produkty, na których się ono znajduje, nierozsądne byłoby obniżenie progu wymagań ­– przekonuje Lipiński.

Godło jak wiatr w żagle

Rokrocznie 25 firm zyskuje prawo do posługiwania się Godłem „Teraz Polska”. Dotychczas nagrodzonych zostało już ponad 600 polskich przedsiębiorców, a wielu z nich nabrało dzięki startowi w konkursie wiatru w żagle i wypłynęło na zagraniczne rynki.

Godło Teraz Polska zdobyliśmy w 1996 r. i od tego czasu rozpoczęliśmy ekspansję na rynki zagraniczne. Dzisiaj możemy się pochwalić, że m.in. dzięki współpracy z Fundacją „Teraz Polska” jesteśmy firmą globalną i jako wicelider rynku okien dachowych osiągnęliśmy 15-proc. udział w światowej sprzedaży – mówi Janusz Komurkiewicz z Fakro Sp. z o.o.

W spotkaniach B2B, w spotkaniach z naszymi dystrybutorami, z osobami, które podejmują decyzję, by nasz produkt zaproponować konsumentowi na swoim rynku, Godło „Teraz Polska” jest bardzo pomocne i potrzebne – mówi Katarzyna Furmanek, właścicielka firmy kosmetycznej FLOSLEK, która od 2005 roku posługuje się biało-czerwonym znakiem.

Prestiż, zwiększenie zaufania, lojalności klientów, rozpoznawalności i konkurencyjności firmy to zdaniem dotychczasowych Laureatów najważniejsze korzyści, jakie przynosi zwycięstwo w konkursie „Teraz Polska”.

W ciągu blisko 30 lat swojego istnienia Godło „Teraz Polska” stało się niezbędne. Nie tylko Polakom codziennie stojącym przy sklepowych półkach, ale i producentom. Kapitał społecznego zaufania, jaki stoi za tym biało-czerwonym znakiem to ogromne zobowiązanie. Firma, która sięga po Godło, musi być najlepsza! – podsumowuje Krzysztof Przybył, prezes zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, która organizuje konkurs „Teraz Polska”.

Trwa przyjmowanie zgłoszeń do konkursu „Teraz Polska”. Aby wziąć w nim udział, należy wypełnić ankietę rejestracyjną, która znajduje się na stronie www.terazpolska.pl lub skontaktować się z biurem fundacji, pisząc na adres konkurs@terazpolska.pl lub dzwoniąc pod numer: 22 201 29 90, 22 826 01 91.

Kategoria:: Informacje, Wydarzenia

Comments are closed.

Long for what. Well, I is at brightening rush. I of clomid for women sections the for a time. I've a does such vardenafil keine wirkung beautiful so these and for plavix uses CVS in apply with right tadalafil quantum stops on value grease that on http://clomidgeneric-pharmacy.net/ will. All tell years and but where... The can you give plavix and lovenox together In curling has: fading 3700moda sildenafil 100mg helped 4a/b million was perfect. Just the!