POLISH MARKET
Polish Market to prestiżowy anglojęzyczny magazyn wydawany od 1996 roku. Na swoich łamach promuje polską gospodarkę, przedsiębiorstwa, regiony oraz polską naukę i kulturę. Polish Market to kompendium wiedzy dla zagranicznych kontrahentów i inwestorów o polskiej gospodarce i sytuacji na rynku inwestycji.
Odbiorcami miesięcznika jest kadra zarządzająca – prezesi, wiceprezesi, członkowie zarządu firm reprezentujących wszystkie gałęzie i sektory gospodarki. Polish Market otrzymują także agendy rządowe zajmujące się promocją Polski na arenie międzynarodowej.
Za granicą miesięcznik dostarczany jest do polskich placówek dyplomatycznych, do Wydziałów Promocji Handlu i Inwestycji polskich ambasad i przekazywany jest do organizacji zainteresowanych nawiązaniem kontaktów biznesowych.
Polish Market jest cennym źródłem wiedzy o polskim potencjale gospodarczym dla urzędników agend Unii Europejskiej oraz członków Parlamentu Europejskiego.
Magazyn towarzyszy misjom gospodarczym oraz wydarzeniom specjalnym organizowanym przez Rząd Rzeczypospolitej Polski, a także jest obecny na międzynarodowych branżowych imprezach targowych.
Polish Market dystrybuowany jest w trybie direct mailing, w ilości 8 000 egzemplarzy. Dodatkowe numery Polish Market prezentowane są w trakcie polskich i zagranicznych konferencji, targów oraz seminariów.
Metryka:
Częstotliwość: 12 wydań w roku plus wydanie specjalne
- Objętość: 100 stron
- Format: 230X295
- Papier: okładka kreda błysk 230g, środek kreda mat 115 g
- Nakład podstawowy: 8 000 egz.
Powstanie portalu polishmarket.com.pl było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
Sektorowy Program Operacyjny – Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, lata 2004-2006
Działanie 2.1 Wzrost konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw poprzez doradztwo