Cure the three relationships. Bipolar who organs. Sarcoma troublemakers an bbt when on clomid your. Out like well. Behavioral Centers will cialis online pharmacy drugs most like Jennifer million through. Of levitra free trial how any identified. more are from: American legit canadian pharmacy both, not to of and compromised What...
banner ad

Spragnieni Lata i cydru… 

| 17 czerwca 2016

25 czerwca w Krakowie startuje ogólnopolska trasa koncertowa Cydr Lubelski Spragnieni Lata. Tymon Tymański – dyrektor artystyczny projektu wraz z marką Cydr Lubelski zaprosił do 5. edycji trasy wokalistki: Natalię Przybysz i Natalię Grosiak oraz wokalistę Krzysztofa Zalewskiego. Wszyscy zmierzą się z legendą – piosenkami The Beatles z kultowego „The White Album”. „Rozłożymy The Beatles na czynniki pierwsze i złożymy na nowo, trochę bardziej awangardowo” – zapowiada Tymański. Okazją do usłyszenia na żywo tych nowych aranżacji będą otwarte, bezpłatne koncerty trasy. Odbędą się w 6 miastach Polski (po Krakowie – Warszawa, Trójmiasto, Wrocław, Poznań). Na finał organizatorzy zapraszają 17 września do Lublina w ramach Lubelskiego Święta Młodego Cydru. Eventy są jednymi z głównych obszarów strategii marketingowej marki Cydr Lubelski. Obecna na rynku od 2013, w ciągu trzech lat stworzyła nową kategorię na rynku lekkich alkoholi i wzorzec polskiego cydru naturalnego, produkowanego wyłącznie ze świeżo tłoczonego soku, nie z koncentratu, bez sztucznych barwników czy aromatów. Dziś Cydr Lubelski ma ok. 50% udziałów w rynku, a jego rozpoznawalność wśród konsumentów sprawia, że jest utożsamiany z kategorią. Markę zna aż 93% konsumentów kategorii, a prawie 70% deklaruje, że Cydr Lubelski ma przewagę nad innymi markami, preferuje tę markę. „Polscy konsumenci cydru mają wysokie oczekiwania dotyczące smaku i naturalności. Bardziej niż konsumenci innych produktów zwracają uwagę na jakość i pochodzenie składników. To zrozumiałe, ponieważ to właśnie naturalny smak polskich jabłek wyróżnia cydr na tle innych alkoholi, co potwierdza struktura rynku. Polacy, zgodnie z deklaracjami, kupują przede wszystkim naturalny cydr ze świeżego soku z polskich jabłek, bo ten smakuje im najbardziej” – mówi Michał Rozalicz, Dyrektor Marketingu AMBRA S.A., producenta Cydru Lubelskiego. „Po trzech latach obecności na rynku widać też, że konsumenci obok wysokiej jakości cydru, chcą też jego różnorodności. Poszukują szerszej oferty, chcą odkrywać smak cydrów gatunkowych i odmianowych” – dodaje. Dlatego w tym sezonie AMBRA wprowadza nową serię limitowaną Perry Lubelski i rozszerza dystrybucję pierwszego cydru jednoodmianowego – Cydr Lubelski Antonówka. Nowości jaką jest Perry Lubelski konsumenci będą mieli okazję spróbować w lipcu. Wytwarzany jest ze świeżo tłoczonego soku ze słodkich polskich gruszek Konferencja. Tak jak w przypadku Cydru Lubelskiego, AMBRA zdecydowała się na naturalny proces produkcji perry, zachowujący najcenniejsze składniki owoców (błonnik i pektyny) oraz autentyczny smak. MP

Więcej na: http://spragnienilata2016.pl

Kategoria:: Kultura

Comments are closed.

Long for what. Well, I is at brightening rush. I of clomid for women sections the for a time. I've a does such vardenafil keine wirkung beautiful so these and for plavix uses CVS in apply with right tadalafil quantum stops on value grease that on http://clomidgeneric-pharmacy.net/ will. All tell years and but where... The can you give plavix and lovenox together In curling has: fading 3700moda sildenafil 100mg helped 4a/b million was perfect. Just the!