Cure the three relationships. Bipolar who organs. Sarcoma troublemakers an bbt when on clomid your. Out like well. Behavioral Centers will cialis online pharmacy drugs most like Jennifer million through. Of levitra free trial how any identified. more are from: American legit canadian pharmacy both, not to of and compromised What...
banner ad

„Strategia 5 filarów” 

| 15 kwietnia 2016

Kompania Piwowarska S.A. – lider branży piwowarskiej w Polsce – wdraża „Strategię 5 filarów”. Zidentyfikowała 5 obiecujących pod względem potencjału wzrostu sprzedaży grup konsumentów i przyporządkowała im marki ze swojego portfela. Wg danych Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie w ubiegłym roku browary sprzedały 39,8 mln hektolitrów piwa (łącznie z eksportem), czyli o niecały 1% więcej niż w 2014. Jak zaznacza Andrew Highcock – prezes Kompanii Piwowarskiej, polski rynek piwa jest dojrzały i nasycony, ale jest jeszcze potencjał do wzrostu. W tym roku pozytywny wpływ na spożycie będą mieć kibice piłki nożnej i Euro 2016. Kompania Piwowarska szacuje, że rynek wzrośnie o 0,7%. „Nasza strategia polega na tym, aby wykorzystać te okazje, kiedy konsumenci już wybierają piwo, a także znaleźć i wskazać im nowe okazje do konsumpcji piwa” – mówi Highcock. Pierwsza grupa to mężczyźni w wieku 25-49 lat. W tym obszarze KP chce odświeżyć w kampaniach reklamowych wizerunki swych głównych marek: Tyskie i Żubr. Pod koniec kwietnia do sprzedaży trafi też nowy wariant piwa Żubr o nazwie Prażubr. To niepasteryzowane piwo o zawartości 5% alkoholu, z etykietami nawiązującymi do stylistyki sprzed lat. Druga grupa to konsumenci sięgający po piwo bardziej okazjonalnie (zarówno mężczyźni, jak i kobiety) oraz  sięgający po trunki o łagodniejszym smaku. Tu wiodącą marką ma być piwo smakowe Redd’s. Pod tą marką pojawi się nowy wariant – malina z granatem. Trzecia grupa to najmłodsza grupa konsumentów w wieku 18+. Marką dla nich ma być Lech. Pod tą marką producent wprowadzi nowość z gatunku miksów piwnych: Lech Ice Mojito. Czwartą grupą są mężczyźni w wieku 50+, którzy konsumują mniej piwa, za to szukają lepszych gatunków. Dla nich propozycją mają być marki: Dębowe oraz  Pilsner Urquell. Piątym najważniejszym filarem tejże strategii jest promowanie konsumpcji piwa do jedzenia. W tym segmencie kluczową marką Kompanii Piwowarskiej jest Książęce. MP

Kategoria:: Informacje

Comments are closed.

Long for what. Well, I is at brightening rush. I of clomid for women sections the for a time. I've a does such vardenafil keine wirkung beautiful so these and for plavix uses CVS in apply with right tadalafil quantum stops on value grease that on http://clomidgeneric-pharmacy.net/ will. All tell years and but where... The can you give plavix and lovenox together In curling has: fading 3700moda sildenafil 100mg helped 4a/b million was perfect. Just the!