Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie
Konferencja „Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie
W środę 27 maja 2015 r. w Warszawskim Domu Technika NOT odbyła się konferencja „Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie”. W jej trakcie dyskutowaliśmy na temat zarządzania innowacjami w firmie, mi.n: Czy procesem innowacji da się w ogóle zarządzać? W jaki sposób firma może wspierać i kierunkować procesy innowacyjne? Czy takie procesy wymagają innego modelu zarządzania? Czy jest jedna, najlepsza metoda na stymulowania innowacji w przedsiębiorstwie?
Konferencję zorganizowała redakcja magazynu ekonomicznego „Polish Market” we współpracy z Polską Agencją Rozwoju Regionalnego oraz Naczelną Organizacją Techniczną.
W panelu poświęconym innowacjom przedsiębiorstwie skonfrontowaliśmy opinie i doświadczenia przedsiębiorców z organizacjami wspierania biznesu. Do udziału w konferencji zaprosiliśmy praktyków zajmujących się na co dzień rozwijaniem nowych produktów, a także odpowiedzialnych za wdrażanie i modernizowanie procesów wewnątrz przedsiębiorstw.
Moderator: Błażej Grabowski – wiceprezes Polish Market
Paneliści:
- dr Michał Bańka– PARP
- Ewa Mańkiewicz-Cudny – Prezes Naczelnej Organizacji Technicznej
- Alicja Adamczak – Prezes Urzędu Patentowego RP
- Prof. Ryszard Pregiel – Prezes Izby Gospodarczej Zaawansowanych Technologii
- Mariusz Klimczak – Prezes Zarządu BOŚ Bank
- Andrzej Soldaty – Prezes Festo
- Cezary Dołęga – Wiceprezes Neurosoft
Polish Market to anglojęzyczny magazyn wydawany od 1996 roku. Na swoich łamach promuje polską gospodarkę, naukę i kulturę. Polish Market to kompendium wiedzy dla zagranicznych kontrahentów o polskiej gospodarce. Odbiorcami pisma jest kadra zarządzająca największych firm na polskim rynku oraz zagraniczne organizacje biznesowe, środowiska gospodarcze i polityczne. Polish Market otrzymują także polskie placówki dyplomatyczne i jest wykorzystywany przez polskich dyplomatów podczas spotkań biznesowych jako prezentacji potencjału polskiej gospodarki.